web analytics

Opäť nový pokus AAA Auto

Snaha AAA Auto „donútiť“ majiteľov áut predať ho práve tomuto autobazáru je už legendárna. Sám o tom píšem v niekoľkých článkoch a aj na mnohých iných serveroch sa dočítate skúseností ľudí, ktorých táto firma oslovila. Pozitívnych reakcií je poskromne, zato tých ostatných neúrekom. A AAA Auto prichádza s novým modelom svojej obchodnej „politiky“.

Všetci tí motoristi, ktorí sa sťažujú na výkupné metódy AAA Auto, majú tejto firme za zlé to, že hoci ju nekontaktovali, sama firma AAA Auto obťažuje motoristov posielaním nevyžiadaných SMS správ neustále dokola. Len sa mení telefónne číslo a podpis osoby. Bodaj by aj nie, keď telefónne číslo 0800 100 100, 0268 268 024 či 0268 268 032 a meno Petra Hrabcová či Simona Kočí sú tak prefláknuté.

Text „Na internete som našla vaše auto, o ktoré mám záujem…“ bol v poslednej dobe nahradený novým textom, novým číslom a novým podpisom. A aj novou firmou, ktorá za posielanou nevyžiadanou ponukou stojí. Hoci vypátrať skutočného „autora“ trvalo na internete asi päť minút.

Z čísla +421268268057 prichádza SMS s textom: „Ponukame najvyssiu vykupnu cenu za vase auto na www.kupujeme-auta.sk/s Dohodnite si stretnutie online. Predajte svoje auto rychlo a vyhodne. Karel Kubicek. 0268268057.“

Za uvedenou stránkou stojí Mototechna Group a jej tvárou je bývalý víťaz Rallye Paríš-Dakar na náklaďáku Tatra Karel Loprais. Mal som ho rád ako športovca, ale je mi na grc, čo všetko sú ľudia schopní spraviť za trochu bakšišu.

Firma má dokonca stránku aj na Wikipédii a v jednom z odkazov sa uvádza spojenie firmy Mototechna Group a.s. (prevádzkovateľ predajní Mototechna) a AAA Auto, tak nechvalne známe z mojich predchádzajúcich článkov o ich manipulatívnych technikách nákupu jazdených automobilov.

Citujem zo stránky:

„V prvej fáze ponúka Mototechna na Slovensku 150 zánovných vozidiel. Tie budú k dispozícii postupne všade tam, kde má pobočku AAA AUTO. Po Bratislave budú nasledovať pobočky Mototechny v Žiline, Nitre, Košiciach a v ďalších dvoch mestách podľa aktuálnej situácie na trhu,“ uviedla generálna riaditeľka AAA AUTO Karolína Topolová. Mototechna bude ponúkať zánovné vozidlá, spravidla tzv. referenčné, najviac 2-ročné s nájazdom do 30-tisíc kilometrov, väčšinou s minimálne dvojročnou zárukou.

Cieľom AAA AUTO je zjednotiť pod značkou Mototechna, ktorá má viac než 60-ročnú históriu, predaj zánovných vozidiel a servisnú činnosť. „Veríme, že Mototechna má medzi ľuďmi stále dobré meno. Chceme nadviazať na jej tradíciu, na to, čo robila dobre,“ uviedla pri znovuuvedení značky na trh Topolová.
Koniec citácie.

Spoločným znakom všetkých postihnutých obťažovaním zo strany AAA je to, že sú vlastníkmi automobilu, ktorý sa rozhodli predať a dali si inzerát na niektorý internetový predajný server, či už špecializovaný len na autá, alebo iný. Samozrejme, že každý predávajúci uvedie aj telefonický kontakt, aby sa s ním prípadný záujemca o kúpu mohol spojiť. A práve túto informáciu zneužíva AAA Auto, aby obťažoval predávajúcich. Neviem, ako je to u iných, ale ja keby som mal záujem predať auto tomuto nechvalne známemu bazáru, tak im auto pristavím a predám. Ale práve preto, že nechcem mať s nimi nič spoločné, ani ako predávajúci ani ako kupujúci, ignoroval som ich a hľadal som skutočného nového majiteľa môjho auta a nie priekupníka. Chápem snahu AAA Auto zarobiť, však preto všetci podnikajú, aby zarobili, len obchod by mal byť slušný. Keby bol, nebola by terajšia vrajKríza.

Aj napriek tomu, že som AAA Auto cez ich formulár na webe písal, že si neželám dostávať ďalšie informácie, esemsky ma bombardujú so železnou pravidelnosťou. AAA Auto asi na tom musí byť finančne fakt zle, keď sa uchyľuje k takýmto praktikám, aby zarobili za každú cenu, aj cez pošramotené meno.

.

1 komentár

  • Nový pokus AAA Auto vylákať vaše auto | PR marketing 8. februára 2014 Odpovedať

    […] auto a majú oň záujem, len im máte zavolať, už asi na ľudí nezaberajú, tak je tu nový spôsob lákania dôverčivých alebo neznalých ľudí. Ako však vyplýva z internetových diskusií, veľa ľudí […]

    WordPress 3.8 WordPress 3.8
    The Incutio XML-RPC PHP Library -- WordPress/3.8

Napísať odpoveď pre Nový pokus AAA Auto vylákať vaše auto | PR marketing Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.