Skutočne husársky kúsok sa podaril manažérom DM drogérie v Čechách. Využili situáciu okolo metanolu v chlaste, hystériu okolo pančovaného alkoholu a z toho vyplynulú prohibíciu, ako zviditeľniť svoju značku a podporiť predaje.
Minister zdravotníctva ČR vyhlásil zákaz predaja nápojov s obsahom viac, ako 20% alkoholu. Manažéri siete drogérií nariadili stiahnuť z predaja aj francovku Alpa, ktorá sa používa najmä na vonkajšie masáže napríklad nôh. Niektorí ľudia pri žalúdočných problémoch užívali kocku cukru poliatu Alpou. Alpa obsahuje 60% etanolu (teda liehu) a sú známe prípady ľudí, ktorí ju bežne pijú, aj neriedenú.
V situácii, kedy sa médiá predháňajú v tom, kto skôr prinesie šokujúcejšiu správu, napísali aj o tomto preventívnom opatrení. A o pár hodín písali o tom, ako sa manažéri rozhodli vrátiť Alpu opäť do regálov svojich predajní.
Poznáte lepší spôsob, ako zapojiť média na ich náklady do vašej reklamnej kampane a ako zvýšiť predaj akéhokoľvek tovaru tým, že z neho „zrazu“ spravíte tovar nedostatkový?
Pridať komentár