web analytics

Spam filter na preposielanej schránke vypnite

Ak využívate niekoľko mailových schránok a z nich si emaily preposielate do hlavnej schránky, napríklad na Gmail, určite sa vám niekedy stalo, že ste sa po dlhej dobe dozvedeli, že ste nedostali mail od človeka, s ktorým sa práve rozprávate. O tom, že vám ho skutočne poslal, nemôžete pochybovať. No ani pochybovať o dôveryhodnosti Gmailu by ste nemali. Problém totiž môže byť niekde celkom inde.


Či už využívate na príjem špecifickej pošty schránky na rôznych mailových účtoch na svojich doménach alebo niektorého z poskytovateľov bezplatných mailových schránok, takmer každý z nich využíva spamfiltre. Slúžia jednak na ochranu mailových schránok užívateľov pred preplnením, ale tiež na ochranu sietí poskytovateľov schránok. Zachytené spamy totiž znižujú internetový traffic poskytovateľa a tým aj jeho náklady. A nám šetria čas tým, že nemusíme čítať a mazať nezmysly, ktoré nás nezaujímajú.

Samozrejme, že spamové filtre nemusia byť vždy stopercentné a tak sa môže stať, že do spamu je zaradený aj email, ktorý očakávame. Preto je dobré, keď sa do priečinka so spamom môžeme pozrieť a nájdený takýto email, ktorý spamom nie je, odtiaľ presunúť do doručenej pošty.

Ak však využívate spamové filtre na schránkach, do ktorých sa neprihlasujete, len si z nich nechávate poštu preposielať do hlavnej mailovej schránky, ani neviete, čo sa v ich spamovom priečinku nachádza. Preto na takýchto schránkach spam filter vypnite a využívajte spamfilter len na svojej hlavnej mailovej schránke. Vyhnete sa tak situácii, kedy vám niektoré maily nebudú doručené.

 

 

Pridať komentár

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *