web analytics

Ako propagovať Slovensko?

Pred chvíľou skončila TV relácia „Nebíčko v papuľke“. Rád cestujem, mám precestovaný hodný kus Slovenska aj Čiech, ale vždy si rád pozriem program, ktorý ukazuje zaujímavosti, ktoré som videl a ešte viacej tie, ktoré som zatiaľ nestihol. O to viac, že tentoraz to boli obrázky z regiónu, ku ktoré mu celkom blízko: Hont. Ešte šťastie, že to bol Jarda Žídek, ktorý ten kraj na obrazovke komentoval a nie tí štyria šašci, čo Slovensku robia skôr hanbu.

Zaujímavé je, že jedna televízia vie vyrobiť propagačnú reláciu o Slovensku „za svoje“ a druhá na to potrebuje dotácie z našich daní. Štátna agentúra vraj zvolila „obľúbenú štvoricu komikov“ preto, aby Slovensko viac priblížila televíznym divákom. Zrejme mám inú predstavu o Slovákoch, lebo zosmiešňovanie nepovažujem za humorné. Nemusím ani relácie o varení, ale tak ako pán Žídek ukazuje kraj, kde akoby mimochodom niečo uvarí, je rozhodne lepšia propagácia Slovenska a privedie viac návštevníkov do predstavovaného kraja.

Pravda, pokiaľ sa nestane to, že naše „národné“ železnice zrušia vlakové spojenie, ako teraz v Starej Ľubovni. Čo keby sa miestnemu občianskemu združeniu predsa len podarilo svojou činnosťou podporiť turistický ruch, priviesť do kraja turistov aj s ich peniazmi a miestni ľudia by boli menej závislí od dotácie vlády?

Pridať komentár

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.