Zľavy na nákup tovaru sú obľúbenou marketingovou metódou obchodníkov, ako získať nových zákazníkov, udržať si ich a zvyšovať obraty aj zisk z predaja. Najčastejšie sa využívajú dve metódy zníženia cien: Zľava na nový tovar pre všetkých alebo zľava na opakovaný nákup po prvom nákupe pre súčasných zákazníkov. Osvedčenú metódu marketérov kamenných predajní využívajú aj internetové obchody. Schránky plné letákov so zľavami nahradzujú zľavové servery.
Predajne v okolí bydliska si „ustrážime“ ľahko sami, ale čo v prípade internetových obchodov? Nerobili by sme nič iné, len hľadali, kto kde ponúka na čo aké zľavy. To by sa nám to šetrenie mohlo celkom predražiť 😉 A obchodníci by toho veľa nepredali, zľavy by nikto nenašiel a teda ani nevyužil. Obchodníci však chcú prilákať zľavami nových zákazníkov. Pre kúpychtivých zákazníkov aj predajachtivých obchodníkov tu sú zľavové kupóny na internete.
Ako fungujú zľavové kupóny
Zľavové servery získavajú od obchodníkov zľavové kupóny, ktoré triedia podľa sortimentu a iných kritérií a takto ich ponúkajú svojím zákazníkov. Tí si potom vybraný zľavový kupón uplatnia v priebehu nákupu v internetovom obchode a je im priznaná zľava. Od typu zľavového kupónu alebo internetového obchodu záleží, či sa zľava vyjadruje ako určité, vopred známe, percento nákupu alebo ako fixná hodnota v eurách. Prípadne môže byť zľavový kupón vystavený ako zľava na poštovnom, ktoré tak môže byť úplne zadarmo.
Prevádzkovateľ servera so zľavovými kupónmi tak na jednej strane podporuje predaj zúčastnených eshopov, ale na druhej nám, ktorí zľavové kupóny využívame, šetrí peniaze a často nie malé. Zľavové kupóny na internete fungujú ako kódy, ktoré zadávate pri nákupe na eshope. Takto môžete využiť kupón aj v známom eshope. Napríklad máte k dispozícii hej.sk zľavovy kód.
Zľavové kupóny využívajú veľké aj malé eshopy. V ich používaní zákazníkmi nie je nič zlé. Tak prečo by ste ich nemali využívať práve vy? Zľavové servery sú tu pre vás.
Pridať komentár