web analytics

Máte výhodný paušál?

Máte výhodný paušál? Takmer každý človek má svoj mobil. A k mobilu potrebujete nejaký tarifný program, aby ste mohli volať, posielať SMS a prípadne surfovať po internete. Niekto volá málo, niekto veľa píše a niekto internet v mobile nepotrebuje. Medzi súčasnými tromi hlavnými a niekoľkými virtuálnymi operátormi a ich tarifami si takmer každý môže vybrať ten najlepší program pre seba.

Užívateľ chce samozrejme platiť čo najmenej a operátor by najradšej zarobil čo najviacej. U nás využívame operátora O2 a jeho program „Mojim trom“, ktorý umožňuje za fixnú sadzbu 6 eur/mesiac volať vybraným trom užívateľom v sieti O2 skutočne neobmedzene čo do počtu alebo do dĺžky telefonátov a súčasne ostatným učastníkom siete O2 po tretej minúte zadarmo, čo predstavuje podľa situácie polhodinové až hodinové hovory za cenu 39 centov. Nie je preto prekvapením, že mesačné úhrady pri hovoroch presahujúcich 8 hodín za mesiac sa pohybujú v cene asi 8 eur za mesiac.

Máte výhodný paušál? Podľa mňa skutočne výhodne zvolený operátor a program. No a nedávno operátor rozosielal SMS správy, v ktorých pochválil zákazníka a to, že má zvolený pre neho najvýhodnejší volací program, ktorý efektívne využíva. A súčasne ho pozval do značkovej predajne, kde mu pracovníci jeho program, skontrolujú a navrhnú výhodnejší. Dokonca bude môcť volať až 300 minút bez obmedzenia a posielať SMS neobmedzene len za 30 eur/mesiac.

Podľa mňa 300 minút je 5 hodín. A päť hodín za 30 eur je viac, ako osem hodín za osem eur. Tak čo mi chce operátor ponúknuť výhodnejšie, ako práve mám? Alebo inak sa opýtam: Pre koho to bude výhodnejšie?

A to nespomínam SMS ponuky konkurenčného operátora T-mobile, ktorého ponuky sú také výhodné, že za polovicu súčasne prevolaných minút požadujú dvojnásobnú cenu. Musia tam mať u magentových naozaj fajný matroš….

Keď sa ma niekto zo známych opýta, čo si myslím o nejakej výhodnej ponuke, tak sa ho vždy opýtam ja, kedy naposledy mu volal niekto od operátora, banky alebo poisťovne a ponúkol mu niečo, čo bolo výhodné pre neho a nie iba pre operátora, banku alebo poisťovňu?

Nedajte sa nachytať ponukou, „ktorá sa nebude opakovať“ alebo „ktorá platí iba dnes“. V skutočnosti sa volajúci, platený od počtu uzatvorených obchodov, najčastejšie brigádnik, snaží využiť umelo vyvolanú časovú tieseň na to, aby vás oklamal. Takto presne „pracujú“ aj všelijakí podvodníci, o ktorých potom počúvate v TV správach, ako oklamali nejakého dôchodcu.

Pridať komentár

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.