web analytics

Mototechna spamuje

Názov „Mototechna“ si mnohí starší pamätajú ako Mekku motoristov. Nové autá sme si síce nekupovali často, zato náhradné diely na ne sme hľadali dlho. Nie všetko bolo vždy dostať a aj kvalita bola často pochybná, takže niektoré súčiastky sa museli meniť opakovane. Pod starým názvom sa však objavuje nová ponuka. Nezriedka aj vo vašich mobiloch, hoci ste o Mototechne nepočuli a ani vás nezaujíma.

Firma Mototechna má niečo spoločné s autobazárom AAA Auto, ktorý sa „preslávil“ rozposielaním nevyžiadaných SMS správ každému, kto si dal inzerát na internet, že predá auto. Okrem toho, že sa predávajúceho snažili nalákať do ich pobočky a tam vykúpiť jeho auto za smiešne nízku cenu, tak posielali aj správy s ponukou na nové auto a nezriedka pribalili aj ponuky na pôžičky.

No a v „osvedčenej tradícii“ pokračuje Mototechna aj pod novou značkou. Veď čítajte: „Vyberte si z aut starych do 3 rokov a usetrite 3% z ceny pohonnych hmot s kartou Mototechna. Volajte Petr Zima 0268268029. www.mototechna.sk“. Nikdy ste ich nekontaktovali, nikdy ste im nenapísali, nikdy ste ich nenavštívili a nikdy ste od nich nič nechceli ani kúpiť, ani im predať. To im ale nebráni obťažovať vás pomaly každý mesiac ich jedinečnou ponukou. Napísal by som, že nech si ju strčia do … ale zo štatistík webu viem, že mi čítajú všetky články, kde sa objaví fráza „AAA Auto“, takže si musím dávať pozor na jazyk, ich právnici sú iste pripravení ako vlčiaci vyštartovať.

O praktikách AAA Auto pri predaji starších áut sa popísalo na internete už veľa. A nejde len o psychologické spracovávanie“ kupujúcich či predávajúcich. Stačí si pozrieť och inzerciu. Cena auta je uvedená pri nákupe na úver, za hotové je malým písmom a samozrejme vyššia. A príkladov iste doplníte v komentároch aj vy.

Prečo si táto spoločnosť myslí, že otravovaním ľudí na Slovensku pomocou SMS správ získa nejakých nových a spokojných zákazníkov? Či im nezáleží na dobrom vzťahu predávajúci-kupujúci a ide im len o naše prachy? Tak potom to nie je pre mňa obchodný partner. Nespolupracujem s nikým, komu nemôžem dôverovať. A Mototechna sa ukazuje ako nedôveryhodný predajca.

.

Pridať komentár

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.